Alla inlägg under april 2014

Av Jenniey Love - 20 april 2014 20:18

Goddag!


Trots att jag är väldigt svag just nu var jag fast besluten att klara av att sitta ute en stund i det sköna vädret samt även fota lite av den vackra naturen. Mamma har pratat om att jag bör åka in till sjukhuset nu i eftermiddag/kväll eller imorgon bitti för att få min behandling. Men just nu vill jag bara njuta av friheten.


Min matlust är inte på topp, så förr eller senare kommer jag behöva uppvätskning och en vidare behandlingsplan angående det. Det var inte så här jag hade tänk min vår. Får försöka kämpa på för att vinna detta.Kramiz<3


 

 

Av Jenniey Love - 1 april 2014 11:42

God förmiddag!
 
Idag står det frisörbesök på mitt schema, detta skulle skett för 2 veckor sen men då åkte jag ju på förkylningen igen så fick boka om den. Jag har valt att klippa bort ca 1-2 dm av mitt långa hår samt även fylla på med blonda-slingor igen. Det ska bli så skönt att äntligen få det gjort även om det tar ett par timmar som kommer bli tuffa att sitta stil och så. kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor handleder, nacke, mage, rygg. Illmående och extra trött pga sömnlös natt.
 
 
 

Presentation


Tjo! Mitt namn är Jenniey och är 24 År. Här i min blogg får ni följa min resa genom livet som kronisk obotlig sjuk men även massa Pyssel och äventyr. Puss & Kram. Når mig bäst på:
faith_hope_love@live.se

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards